facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 30 października 2015

bomber jacket and laces










Kurka / jacket: allegro, kombinezon / jumpsuit: Dressin, buty / shoes: Vans

Kurtka na wzór flyersa i koronkowy kombinezon - takie połączenie stałych bywalców mojego bloga pewnie już nie dziwi. Lubię kontrasty, szczególnie w modzie. Zawsze podobały mi się zestawy składające się z ramonesek lub okryć wierzchnich w militarnym stylu ze zwiewnymi sukienkami. Jak Wam się podoba?

Probably you are not surprised by combination of bomber jacket and lace jumpsuit if you are regular visitors here. I like contrasts, especially in fashion. I've always loved outfits consisting of biker jackets or outerwear in military style with delicate dresses. Do you like this set?

70 komentarzy:

  1. Amazing look! Love it! Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the lace detailing on the jumpsuit :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Love everything about this look! Specially the jacket! Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing!!
    This is a really beautiful look

    www.agoprime.it

    OdpowiedzUsuń
  5. BUTY są Najlepsze!!!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kurtka :) Też uwielbiam takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. BOMBA! Świetny zestawik! A ta kurtka... rewelacja! Kolor i pikowane rękawy przemawiają do mnie w 100%! :D
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kombinezon, swoją drogą ile masz wzrostu? Bo wyglądasz na wysoką osobę, nie masz problemu z kombinezonami? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 171 cm, wiesz z kombinezonami raczej nie mam problemu, bo mam dość krótki tułów;)

      Usuń
  9. Też mi się zawsze podobało przełamywanie delikatnych, dziewczęcych sukienek/śpódnic/ kombinezonow, ciężśzymi dodatkami, ramonkami, zy workerami :) Więc nie będzie nowością, jeśli powiem, że Twój zestaw kochana jak zwykle bardzo przypadł mi do gustu :)
    Super wyglądasz!
    i własnie mi przypomnaialaś, że mam gdzieś panterkowe tramposze przecież aaaaaa na śmierć o nih zapomniałam :P dzięki :P hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka jest fantastyczna;) całość wygląda super;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna całość ! Okularki, kurtka, kombinezon - wszystko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello dear!!
    Super classy, I love it!!!
    Have a wonderful weekend!! =)
    www.deliciasdavodeo.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. love it! I am a fan when you mix something girly with something more masculine :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  14. boski kombinezon! a na twoje usta mogę patrzeć i patrzeć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne polaczenie tej kurtki z animal print! Sama bym pewnie tez tak to zestawila :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie połączyłaś zwiewny kombinezon z militarną kurtką, bardzo fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze jestem w pozytywnym szoku i jedyne co chcę powiedzieć to "wow"!
    Jesteś chyba jedną z nielicznych osób, która w pełni trafny sposób potrafi bawić się modą ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kombinezon i cała stylizacja jak zwykle bardzo ciekawa i w Twoim takim specyficznym stylu, który sama uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba już kiedyś ten kombinezon wrzucałaś w jakiejś stylizacji i zachwycałam się nim. :) bo jest absolutnie fantastyczny i wyglądasz w nim przepięknie. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jestem jedną z tych, którym takie kontrasty rzeczy zwiewnych z ciężkimi od zawsze się podobały ;) Ja więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lace and bomber and leopard sneakers is a very original mix that I like so much. I'm a really lover of your outfit... Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz kochana! super kurtka

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe połączenie poszczególnych części garderoby. To nie do końca mój styl, ale pozachwycać u Ciebie się mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sexy playsuit, I love the lace details!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe ołączenie:)jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba:) Kurtka z lucluc jest śliczna:) lubię Cie w takich połączeniach <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolunie genialny zestaw! Ja tez uwielbiam takie nieoczywiste polaczenia... Poza tym wciaz nie przestaje zazdroscic Co nog!!;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kurtka jest świetna! Pięknie się prezentujesz :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great picks! Happy Halloween, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia:)kurtka jest super:)
    zapraszam:*
    http://mesmerize87.blogspot.de/2015/10/webstore-favorites-outfit-format.html

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie sie podoba bardzo! lubie twoje odwazne połączenia <3
    buziaki, monia

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak na Ciebie patrzę to aż mi się zimno robi patrząc na to jaką mamy pogodę za oknem. Lubię Twoje połączenia. Są inne i odważne <3 <3 <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  33. you look beautiful! I love the jumpsuit!
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kombinezon! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. amazing look as always! LOVE the bomber jacket, you're totally killinnn' it! <3

    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK
    x

    OdpowiedzUsuń
  36. kurtka i kombi są reewelacyjne !! ;)

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny bomber, super wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Great combo. Love your leo print sneakers.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi dear
    Great outfit
    Bombers are cool, and with this lace jumper is so nice!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie nogi! Stylizacja świetna, na bank obejrzałabym się za Tobą na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Such a charming outfit!You have a beautiful smile:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the contrasting elements in fashion too! You look fabulous as always and I am especially smitten by those leopard print sneakers!! :) xx

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  43. Great look and cool sneakers :D

    Kisses and happy week, ChicAdicta!
    www.piensaenchic.com

    OdpowiedzUsuń
  44. OMG this look is perfection. Loving the bomber and romper paired together. Just gorgeous.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  45. No i extra !! Takie mieszanki to akurat sama uwielbiam, więc bardzo mi się ten zestaw podoba. Każdy element tej ukladanki jet świetny i z osobna i w całej stylizacji ♥ Oldschoolowa kurteczka to po prostu czad !! Super sesja !!! Pięknie wyglądasz, jak zawsze z resztą :)

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. love your photos! follow? check my new post on
    www.therunwhy.blogspot.com
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  47. I really want a bomber jacket right now and yours looks so funky. Loving it!!

    Lu | www.balgarka.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  48. Love the combination of girly and edgy, very nice!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  49. Super cute romper! Lace always looks so delicate and sexy at the same way. great idea to put that bomber! Just perfect as usual!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  50. jaram się tą kurtką! chociaz mam z 5 czy 6 bomberków, to musiałam zamówić tez pikowaną khaki ,bardzo podobną do Twojej :) zachorowałam na nią!

    OdpowiedzUsuń
  51. Loving this super fun outfit with the leopard sneakers. You look great

    http://www.racheldinh.com

    OdpowiedzUsuń
  52. u look amazing darling i love your bomber and your playsuit...u are so beautiful and so cool!
    a big kiss
    http://www.sweetbea.it

    OdpowiedzUsuń
  53. Awesome chic look!! Love the leopard sneakers!! Xoxo

    http://www.sweetsimpleday.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I love the lace details on the romper
    Looking so sporty chic!

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  55. absolutelly stunnin look!!!! xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  56. you created a wonderful contrast!!!!!!
    you look divine!!!!!!!!
    love the mix of feminine with that lace romper and sporty with that bomber jacket.

    http://www.modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  57. Też jestem zwolenniczką takich nietypowych połączeń :-) Wygląda to o wiele ciekawiej niż całość w jednym stylu :-) Tobie udało się fantastycznie połączyć bomber ( który swoją drogą uwielbiam ) ze zwiewnym kombinezonem wykończonym koronką :-) Do tego trampki w panterkę stanowią kropkę nad i :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Love this outfit! you have amazing style.
    -Adi xxo
    www.fancycorrectitude.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Znalazłam u Ciebie kilka ciekawych stylizacji... Jednak ta najbardziej przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. I have never give up to have a life style like yours, your life is wonderful one. Regards: Sopherth a Writer at Blogger Technical Supporter best blog tutorial supporter.

    OdpowiedzUsuń