facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

kimono striped dress









PL: Są ubrania obok których nie jestem w stanie przejść obojętnie i do takich z pewnością należy ta sukienka. Uwielbiam oryginalne fasony, w tym wypadku od razu zachwycił mnie krój przypominający kimono i te urocze falbanki. Poza tym takie biało-błękitne paski i delikatne hafty stanowią bardzo udane połączenie. Jak widzicie moje zestawy zostały ostatnio zdominowane przez espadryle, wyjątkowo polubiłam ten rodzaj obuwia, są wygodnie i w porównaniu do klasycznych balerin (których nie znoszę) wyglądają dużo ciekawiej. 

Sukienka: us.vip.com
Buty: Vices

Kod rabatowy do us.vip.com, na hasło: Kinga671 otrzymacie zniżkę w wysokości $5 przy zakupach powyżej $50

ENG: This dress belongs to such kind of clothes, which always catch my attention and simply I want to have them. I adore unique cuts so that dress which looks a little bit like kimono immediately delighted me and also these lovely flounces. In addition, stripes and delicate embroideries are very successful combination. As you can see, recently the most often worn by me shoes are espadrilles, I really like them because they are comfy and look much better than other flat shoes for summer.

Dress: us.vip.com
Shoes: Vices

Get $5 OFF on Orders Over $50 at us.vip.com with this code: Kinga671

48 komentarzy:

  1. piękna, romantyczna za sprawą tych haftowanych kwiatków klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest wyjątkowa i bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great kimono dress :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa propozycja, wyglądasz bardzo ładnie :D Ja za paskami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a unique and beautiful dress! I love the combination of stripes and embroidery!
    Kisses,
    Ioanna | http://thecolourfulbouquet.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najmodniejszy krój sezonu:) Wyglądasz świetnie kochana i moje ulubione okulary :)

    Pięknego dnia:*
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning look and style. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  8. This dress is everything! Wow!! It sure is a statement piece with the stripes and floral. :-)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw, sama bym się tak ubrała! sukienka jest boska, uwielbiam kwiatowy print no i paaski <3 buty też cudne!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta sukienka, buty espardyle super do niej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, delikatna pięknie w niej wyglądasz :):* $63

    OdpowiedzUsuń
  12. That dress is so beautiful! VIP.com has such pretty dresses. And I love your shoes! They look so comfy and cute. I hope you're having a lovely week. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The dress is so pretty, I love its colours!
    xx Ele | http://elewithlove.it/
    -
    https://www.instagram.com/ele_withlove/
    https://twitter.com/ele_withlove

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful dress, perfect
    Gros bisous

    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. What a fantastic dress. You look amazing dear. I love the details. xx/Madison
    FASHION TALES

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczną Kobietą i pięknie CI w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana wyglądasz cudownie w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukieneczka- mi bardzo podobają się takie kopertowe dekolty i wiązania, więc absolutnie się nie dziwię, że nie moglaś przejść obok niej obojętnie :)
    świetnie wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. You are always so on point, cool sunnies!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  20. So nice kimono dear great store too!!

    XX Babaluccia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka jest rzeczywiście cudowna! Przede wszystkim ma niespotykany fason, który intryguje - uwielbiam Japonię i interesuję się jej kulturą więc sukienka przypominająca kimono, to na pewno coś dla mnie :D Poza tym te haftowane kwiatuszki są przeurocze!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta sukienka :) Podobają mi się takie o fasonie kimono :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very stylish indeed, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to zawsze wypatrzysz coś pięknego!!! Wyglądasz cudownie w tej sukience $63

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest świetna! Zestaw iście w moim stylu, uwielbiam ten klimat. :)
    Espadryle też opanowały moją szafę, są niesamowicie wygodne, a balerinek nigdy nie lubiłam, zabrałam kiedyś jedną parę siostrze ale nie została ze mną na długo, jakoś nie przemawia do mnie jak wyglądają i do tego nie są dla mnie wygodne. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie ogromniaste okulary na maksa kojarzą mi się z Tobą, super wyglądasz! :) Stylizacja na wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście niepowtarzalny krój, lubię też takie kimonowato-szlafrokowe rzeczy :D Ty oczywiście świetnie wyglądasz w tej sukience. A co do espadryli, sama się ostatnio do nich bardzo przekonałam i chodzę w nich non stop ;D

    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dam sobie rękę uciąć, że w Zarze widziałam prawie identyczną, a cena była kosmiczna :) Jest cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Espadryle pięknie wyglądają i potwierdzam ,ze na pewno o wiele ciekawsze od balerinek. Co do sukienki to cudowna ,te hafty najbardziej mi sie w niej spodobały 😍

    OdpowiedzUsuń
  30. Marvelous kimono / dress ! You are gorgeous ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna jest ta sukienka<3 Podobają mi się takie ki3cki..niech lato się nie kończy!:(
    ($63)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle pięknie wyglądasz! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty to jesteś po prostu boska <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Yes to espadrilles. I really do like that shoe style as it is breathable. And this shoot in particular is breathtakingly beautiful. I love the way the sunlight hits you, the green and of course that kimono style dress. You look very beautiful and always oh so fit! I hope you are well and please give your pet dog a head scratch from me. :D x

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna jest ta sukienka, połączenie prążków i drobnego kolorowego haftu cudowne, niby dużo się dzieje, a wcale nie jest trendowo przerysowana :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń